+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi there
i am superhero in this world! ;)


Entry About Goodies


Tagboard


put your shoutbox / cbox here .

Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


happy now dengan kengkawan
Saturday, March 31, 2012 | 8:55 AM | 1 like it
hye reader . hehe .rini saje jew bosan pas update blog baru  .nk chot chet lah sikit haha .sbnrnye nk ckp aku rase semenjak dua menjak nie aku hapy semacm jew bila bersama dgn kawan-2 aku.aku xmemilih kawan .tp aku accpt jew sape-2 yg nk kawan ngan aku .lgi-2 xlassmate aku .dulu aku xberapa rapat dgn dorang .xthu npe. aku jd cm berubh .coz aku dapt masuk kepala dgn dorang . leyh go on dgn dorang even selama nieyh hanye kawan cm-2 tu jew. bru aku sedar bhawa .aku nie akn lebih happy bile kawan ade brsama aku .yg fhm aku .aku pown fhm dorang .kongsi mslh dgn dorang .syezly lah mmg hidup aku happy dgn dorang . yup kawan .kalau korang bce nie .korang akn thu aku cm ne selama nie bile ngan korang . ALONG ,MAMAL, NADI, EKIN, BIAH, ARINA, K.YONG ..dorang lah yg sentiase ade ngan aku .weyh aku nk ckp aku syg korang sgt-2 . lau korang xske xpela .aku xkesa .cuma aku nk bg thu kt korang cm ne n ape yg aku rasa bila aku dpt kawan cm korang . korang salu wat bising lam kelas .nyanyi-2 lam kelas .syez rindu .lau leyh pas kita da bis skolah ty .jgn lah lpe kat aku or membe-2 laen ye.sbb kita da bersama 2thun.lam kelas yg same .mybe dulu kita xrapat cm nie coz kelas lain-2 :) ..lagi 1 kita sume rapat ngan cikgu kan. n aku HARGAI sorang membe aku nie.dye da naikkan semangat aku nk blaja thun nie .aku bukan budak PEMALAS lg cm thun-2 sebelum nie.EKIN thnx ea da byk tlg aku n bg aku semangat ..aku terikot cara ang yg minat belajar 2 . thnx kawan .aku xdpt nk balas jase-2 ang kt aku ..yg aku dpt tlg .ialah DOAKAN hang berjaya lam SPM 2012 n dlm idop ang kelak :) N aku xlupa kt along yg everytime ade ngan aku .share-2 mslh peribadi .THNX kawan .. :') aku rase cm nk ngs jew tulis nie thu x !! :') tp syezly TAHUN 2012 nie paling brmkne bg aku kengkawan .aku berterima kasih at korang sngt. u ALL my luvely n my bestie TILL ever 5PD 2012 !


antara kenagan-2 kita :')



Labels:



| Newer Post