+Follow | Dashboard
//be mine
Disclaimer



Hi there
i am superhero in this world! ;)


Entry About Goodies


Tagboard


put your shoutbox / cbox here .

Big claps



Skin by : Lieya
Header by : Ain Fadhilah
Background by : Ain
Images by : we ♥ it
Cursor by : Hidayah


dugaan demi dugaan :')
Friday, June 8, 2012 | 6:16 AM | 0 like it
tuhan .kenapa kau bg byk dugaan trhadap diriku ni. aku mmpu tuhan nk tnggung :'(  . idop aku sentiasa gelisah skunk tuhan . npe kau uji aku dgn cara cm nie :'( tuhan aku xleyh tipu diri aku. aku perlukan dia . aku syg kan dia . dia penting dlm hidup aku. aku thu dia hak org lain. tp aku nk miliki dia tuhan :'( . aku xleyh terima lau dia pergi dr hidup aku. aku thu dia xkn trpikir perasaan aku smpai cm nie tuhan . syg n cinta sngt dekat dia. cukup lah dulu aku dah trpisah dgn dia . now aku xsngup lgy nk hadapi nie suma tuhan . aku dah xde sesiapa lagy dlm hidup aku . aku cuma ade sorang kakak n sorang abg baru n si dia saje . hidup aku bukan mcm dulu lgy tuhan . aku xleyh hidup tnpe dorang .:'( ya allah . aku mohon padamu . jgn menguki aku trllu byk tuhan . aku mohon padamu . aku xsngup pisah dgn dia sekejap . sehari x dpt chat dr dia aku gelisah . hanya kau jew thu pasaan aku nie tuhan . :'( . tlg jgn pisahkan kami lgy even sekejap . hope dia  faham perasaan aku n hati aku nie tuhan . aku da xsngup thn derita nie lgy . dulu aku ilang semua . ex-abg ex-gf :'( now aku dah xde cpe-2 tuhan mengerti aku :'(


Older Post | Newer Post